Regulamin

Sklep internetowy CYKLO-PLUS dostępny pod adresem cykloplus.pl  prowadzony jest przez Cyklo-plus Leszek Salamon w Rybniku z siedzibą przy ul. Wiejskiej 1. NIP 647 211 29 79 Regon 276287737 adres poczty elektronicznej: cplus[takamałamałpka]op.pl

Spis treści:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Rodzaj świadczonych usług

III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta 

  1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  2. Wysyłka towarów
  3. Ceny towarów

VII. Formy płatności

VIII. Reklamacje

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
  2. Dane Osobowe
  3. Postanowienia końcowe

 

  1. Postanowienia ogólne
  2. Do poprawnego działania sklepu internetowego wymagane jest  spełnienie przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient wymagań technicznych wskazanych poniżej: 
  3. komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne posiadające dostęp do Internetu z aktualną wersją  przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera,
  4. aktywny adres e-mail,
  5. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript,
  6. W systemie komputerowym Klienta mogą zostać zapisane pliki cookies. Więcej informacji o plikach cookies, znajdziesz w polityce cookies, dostępnej na naszej stronie internetowej. 
  7. Cyklo-Plus dokłada wszelkich starań aby usługi świadczone w ramach sklepu internetowego były na najwyższym poziomie. Z uwagi na konieczność przeprowadzania bieżących konserwacji, przeglądów, wymiany sprzętu lub też rozbudowę lub modernizacje strony mogą wystąpić czasowe zawieszenia dostępności sklepu internetowego.
  8. Sklep internetowy Cyklo-Plus realizuje zamówienia wysyłkowe na terenie Unii Europejskiej.
  9. Rodzaj świadczonych usług
  10. Udostępnienie informacji o dostępności oraz charakterystyce towarów dostępnych w sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych Cyklo-Plus.
  11. Rejestracja konta użytkownika, pozwalającego na składanie zamówień w sklepie.
  12. Newsletter - wysyłka informacji handlowych nt. oferty sklepu oraz aktualności dotyczących sklepu Cyklo-Plus dokonywana na podany przez Klienta adres e-mail, za wyraźną zgodą Klienta.
  13. Pośrednictwo w realizacji kredytów ratalnych.
  14. Udostępnienie szybkich płatności online w systemie: przelewy24.pl
  15. Zawieranie umów kupna-sprzedaży.
  16. Rezerwacja towarów odbieranych osobiście w sklepie Cyklo-Plus

III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta 

Klient korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do :

  1. podawania udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie danych prawdziwych i aktualnych. Cyklo-Plus nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienia w dostarczeniu zamówień w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych,
  2. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnionych przez Cyklo-Plus w sposób zgody z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zasadami współżycia społecznego,
  3. nie dostarczania  przez lub do systemów informatycznych Cyklo-Plus treści mogących powodować przeciążenia systemów informatycznych lub zachwiania w pracy tych systemów oraz naruszających dobra osób trzecich,
  4. nie dostarczania treści zawierających informację niechcianą (spam).
  5. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  6. Zamówienia przyjmowane są poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. W zamówieniu Klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu płatności oraz sposobu i miejsca dostawy.
  7. Wypełnienie formularza jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Niezbędne jest podanie imienia, nazwiska, danych teleadresowych  umożliwiających kontakt i wysyłkę zamówionego towaru oraz wystawienia prawem wymaganych dokumentów takich jak faktura VAT. Aby usprawnić proces składania zamówień Klient może założyć konto.
  8. Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży na warunkach podanych w zamówieniu i aktualnej wersji regulaminu.
  9. W przypadku sprzedaży wysyłkowej zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
  10. W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym potwierdzenie gotowości towaru do odbioru oznacza Rezerwację towaru w danym sklepie. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie odbioru zarezerwowanego towaru w sklepie.
  11. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie powiadamiany o brakującym towarze i podejmuje decyzję co do dalszej realizacji zamówienia.
  12. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub zrezygnować z zamówienia do momentu przekazania zamówienia do wysłania. Zmiany w zamówieniu mogą opóźnić jego realizację. Zmiany w zamówieniach, lub zmiany dotyczące adresu wysyłki, zwrotu płatności można dokonać kontaktując się na wskazany adres e- mail cTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli Klient dokonał wpłaty należności za towar, cała kwota zostanie zwrócona bezzwłocznie, najdalej w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o rezygnacji.
  13. W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści zamówienia lub danych Klienta, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub e-mailem w celu wyjaśnienia wątpliwości.
  14. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży (paragon, lub na życzenie faktura imienna lub VAT).
  15. Zamówienia można składać przez całą dobę, z wyjątkiem przerw związanych z pracami konserwacyjnymi lub serwisowymi. Zamówienia złożone w niedzielę i święta będę przyjęte do realizacji w pierwszym dniu  roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  16. Sklep Internetowy może okresowo sprzedawać towary po obniżonych cenach w związku z organizowanymi przez Cyklo-Plus akcjami promocyjnymi, sezonowymi obniżkami cen. Obniżone ceny towarów obowiązują wówczas tylko w okresie wskazanym na Stronie sklepu i do wyczerpania zapasów towarów objętych obniżką ceny. 
  17. Wysyłka towarów
  18. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres wysyłki podany przez Klienta w zamówieniu. Towar można również odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym Cyklo-Plus.
  19. Zamówienia przekazywane są do wysyłki w termie 1-2 dni od dokonania Płatności (w przypadku przesyłek „za pobraniem” od daty złożenia zamówienia). Firma kurierska dostarcza przesyłki na następny dzień roboczy ( od poniedziałku do piątku) od nadania. W wyjątkowych przypadkach – gdy towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta - czas realizacji może się wydłużyć, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
  20. W przypadku wysyłki towaru za granicę Polski, czas dostawy wynosi 3-5 dni.
  21. Koszt transportu firmą kurierską zależny jest od sposobu płatności za zamówienie oraz wartości zamówienia. Koszty transportu wymienione są w poniższej tabeli:

 Dostawa rowerów na terenie Polski – 150 zł

Dostawa części i akcesoria na terenie Polski

Wartość zamówienia

do 200 PLN

powyżej 200 PLN

Sposób płatności

płatność z góry (wpłata na konta, przelewy24.pl, raty)

20 PLN

15 PLN

płatność przy odbiorze (pobranie)

30 PLN

25 PLN

 

dostawa na terenie UE

wartość zamówienia

do 800 PLN

powyżej 800 PLN

Austria

100 PLN

115 PLN

Belgia

100 PLN

115 PLN

Bułgaria

110 PLN

125 PLN

Chorwacja

150 PLN

165 PLN

Czechy

100 PLN

115 PLN

Dania

100 PLN

115 PLN

Estonia

100 PLN

115 PLN

Finlandia

110 PLN

125 PLN

Grecja

150 PLN

165 PLN

Hiszpania

150 PLN

165 PLN

Holandia

100 PLN

115 PLN

Irlandia

150 PLN

165 PLN

Litwa

100 PLN

115 PLN

Luksemburg

100 PLN

115 PLN

Łotwa

100 PLN

115 PLN

Niemcy

100 PLN

115 PLN

Portugalia

150 PLN

165 PLN

Rumunia

110 PLN

125 PLN

Serbia

150 PLN

165 PLN

Słowacja

100 PLN

115 PLN

Słowenia

110 PLN

125 PLN

Szwecja

110 PLN

125 PLN

Węgry

100 PLN

115 PLN

Wielka Brytania i Irlandia Północna

250 PLN

200 PLN

Włochy

150 PLN

140 PLN

  1. Za dodatkową opłatą, na terenie Polski dostępne są indywidualne opcje dostawy takie jak:

- doręczenie przesyłki w sobotę - koszt wysyłki + 20 PLN

- doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego do godziny 12:00 - koszt wysyłki + 40 PLN

  1. Towary objęte promocyjnymi cenami będą wysyłane zgodnie z kolejnością zamówień.
  2. Ceny towarów
  3. Ceny towarów na stronie Sklepu podane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT. Kwota za towar obejmuje wszystkie składniki konieczne do zapłaty za przedmiot sprzedaży Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
  5. Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.

VII. Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku dostawy na terenie Polski:
  2. płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru (tzw. pobranie),
  3. przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym,
  4. przedpłata poprzez system przelewy24.pl - kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
  5. raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.
  6. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym Cyklo-Plus
  7. przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym
  8. przedpłata poprzez system przelewy24.pl - kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
  9. raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.
  10. w przypadku gdy  zamawiany towar znajduje się w sklepie, w którym ma nastąpić odbiór, możliwe jest opłacenie zamówienia przy odbiorze – po uprzednim uzgodnieniu z obsługą Sklepu. 
  11. W przypadku dostawy poza granicę Polski płatność dostępna jest w formie przedpłaty przelewem bankowym.
  12. W przypadku przedpłaty na konto czas oczekiwania na wpłynięcie płatności to 2 tygodnie.  Po tym czasie Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia. Termin ten może być przedłużony wskutek indywidualnych ustaleń. Płatność poprzez system przelewy24.pl jest dostępna w ciągu 15 minut od zatwierdzenia formularza zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu.
  13. W przypadku wybranych produktów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Informacja o tym zostanie podana najpóźniej w momencie zawarcia umowy sprzedaży
  14. Płatność za zamówienia realizowane na terenie Polski przyjmowana jest w walucie polskiej (PLN).7. Waluta płatności przyjmowanej zza granicy w każdym przypadku powinna być konsultowana z obsługą sklepu.8. Zamówienie z odbiorem osobistym przyjmowane jest do realizacji po otrzymaniu przez Sklep wpłaty za zamówienie. 

VIII. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące działania serwisu Cykloplus.pl powinny być składane przy pomocy środków trwałych (np. e-mail, list polecony). Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
  2. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,

- niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,

- wad fabrycznych.

  1. W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół nie jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
  2. W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem, Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji.
  3. Reklamowany towar należy odesłać na adres: Cyklo-Plus 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1 wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępny  w zakładce „Dokumenty do pobrania”), oraz dowodem zakupu. Protokół dotyczący reklamacji może być dostarczony również za pomocą dowolnego środka trwałego (poczta elektroniczna, list polecony).
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, wraz z kompletem dokumentów. Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz. 827).
  5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa sklep. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa Klient.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  7. Prawo do odstąpienia od umowy
  8. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
  9. Warunkiem zachowania terminu odstąpienia od umowy jest przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie danego towaru. Oświadczenie może być przesłane za pomocą dowolnego środka trwałego (np. e-mail lub list polecony). Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar najdalej w ciągu 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy. TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:

Cyklo-Plus 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1

  1. Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu zapewniającym zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem zwrotu (jeżeli nie został przesłany wcześniej).
  2. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztu przesyłki towaru do Klienta, jeśli został naliczony. Pieniądze zostaną zwrócone bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty transportu zwracanego towaru do Sklepu pokrywa Klient.
  3. Kwota należna z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie przekazana tą samą drogą, którą nastąpiła wpłata, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób przekazania tej kwoty.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych specjalnie dla Klienta, zgodnie ze złożonym przez niego zamówieniem lub służących zaspokojeniu jego indywidulnych potrzeb.
  5. Dane Osobowe
  6. Administratorem danych  osobowych Klienta jest : 

Cyklo-Plus Leszek Salamon z siedzibą : 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1 Nip 647 211 29 79

  1. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta, zawarcia umowy Sprzedaży, przesłania zapytania, dokonania Rezerwacji, zapisania się na newsletter, korzystania z innych usług elektronicznych 
  2. Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby nieupoważnione. 
  3. Dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną min założenia konta, dostarczenia newslettera,, marketingu bezpośredniego, profilowania pod kątem marketingowym, udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
  4. Odbiorcami danych mogą być przewoźnicy realizujący dostarczanie przesyłek, podmioty świadczące usługi płatności elektronicznych lub za pośrednictwem kart płatniczych, banki przy zakupach na raty, usługodawcy w obszarze działań marketingowych, dostawcy IT
  5. Klient ma prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wycofania zgody gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych.
  6. Szczegółowy opis zarządzania danymi osobowymi dostępny jest w dziale Polityka prywatności.
  7. Postanowienia końcowe
  8. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  9. Sklep dokłada staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, dostępności itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.
  10. Wysyłka roweru wiąże się z jego częściowym demontażem. Dla zachowania pełnej gwarancji Klient zobowiązany jest dokonać montażu roweru w specjalistycznym serwisie.
  11. Wszelkie informacje, materiały, zdjęcia zawarte na stronie www.cykloplus.pl objęte są zakazem kopiowania i rozpowszechniania.
  12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  13. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie cykloplus.pl. Klienci zostaną poinformowani o zmianie regulaminu poprzez informacje zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego. Zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyła Klientów, którzy zakupili towar przed zmianą Regulaminu. 
  14. Zapytania dotyczące produktów za pośrednictwem e-maila lub formularzy na stronie nie mają wpływu na zakres umowy sprzedaży.
  15. Wszelkie uwagi, pytania i sugestie związane z działaniem strony cykloplus.pl i Sklepu prosimy kierować na adres: cplus[takamałamałpka]op.pl